Můj denní režim- Cvičení (2)

10. srpna 2013 v 13:28 | KittQa |  Moje rady a tipy

Ahojky,

takže dneska doplním minulý článek o tom co a jak přes den jím a přidám svůj "cičící plán". Rovnou musím říct, že to je zase věc,cojsem si sestavila sama, takže to není vubec jisté, že se po tom hubne, ale mě to pomáhá a ráda to dělám, začalo mě to i bavit. Není to nijak náročné a přijde mi, že kila jdou celkem rychle i dolu. Ale je jen na Vás, jestli to vyzkoušíte nebo ne.. :)

1. Jít běhat: při běhání se posiluje zadek a stehna (hlavně nohy)= 20 minut

2. Rotoped: pro někoho je to nezábavná činnost, ale mě to prostě baví :D,
(místo rotopedu klidně běh) = 15-30minut

3. Cvičení:
a) 100×nadzvednou pánev od země
b) 20×nadzvednutí činek v podřepu
c) 50× nadzvednutí hrudníku od země
d) 20× nadzvednout každou nohu od země a přitahnout kolena k sobě
e) 10× na boku zvednout nohu (obě dvě)

Tak doufám, že se Vám tenhle maličkej návod hodí. :))

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 10. srpna 2013 v 13:37 | Reagovat

Zaujímavé :-). 20 minút bežať by som asi nevydržala.

2 Alpa Alpa | E-mail | Web | 10. srpna 2013 v 13:44 | Reagovat

:ú stoprocentně to funguje ... každá činnost spaluje..mám to podobně :) akorát běhám hodinu, místo rotopedu mám inliny hodku a pul a ostatni cvičení podle toho jak se mi chce :DDD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama