Bikinová dieta

10. března 2013 v 21:21 | KittQa |  Životní styl

Bikinová dieta

Tato bikinová dieta byla vytvořena Melissou Perlman and Ericou Grafy, což jsou zakladatelky mexických lázní Amsala - oblíbeného odpočinkového a zkrášlujícího místa u slavných modelek jako Sienna Miller, Cindy Crawford a Linda Evangelista.
Tvůrkyně tvrdí, že pomocí této diety můžete rychle zhubnout do plavek 3 až 5 kilogramů za dva týdny. Je to komplexní program obsahující zdravou dietu, cvičení a motivační techniky.
Ačkoliv tento dietní program není pouhé omezení jídla, autorky zaručují, že se během něho přesto nebudete cítit vyčerpaná. Kombinace zdravého jídla, cvičení a jemného psychologického zamyšlení se, je nastavena tak, aby vám dodala energii. Nicméně, určitá dávka disciplíny a sebekontroly je nutná.
Program se snaží vytvořit takové podmínky, abyste se ve vlastním domě cítila jako v ozdravných lázních. K doporučením zdravých jídel se přidává jistá dávka cvičení a relaxačních technik. Každý den by měl být zakončen péčí o tělo, příjemnou koupelí (třeba i bylinkovou) a používáním rozličných zkrášlujících a omlazujících prostředků.

Základy diety

Ačkoliv je tento dietní plán koncipován na dva intenzivní týdny, hlavní myšlenkou je, že relativně rychle dosáhnutý výsledek v kombinaci s mírnými změnami v myšlení a emocích, bude mít za následek stálou úpravu životního stylu k lepšímu.
Tato dieta může být několikrát opakována.

Principy dietního programu

  • Nikdy nevynechávejte snídani, protože toto jídlo je základem pro udržení bezproblémového metabolismu. Doporučeno je jíst ovoce s jogurtem, müsli a vejce.
  • Jezte vždy, když jste hladová. Vybírejte si jídla z doporučeného seznamu a sledujte velikosti porcí.
  • Jezte pomalu, pozorně a důkladně rozkousejte jídlo pro zlepšení trávení, abyste získala z jídla více živin.
  • Do ničeho se přehnaně nenuťte. Slovo "selhání" by pro vás mělo přestat existovat. Uvědomte si, že jde o pokračující proces a prostě znovu začněte s příštím jídlem pokud se od plánu odkloníte.

Doporučená jídla

Obsahují proteiny obsažené v rybách a kuřecích prsou, vysoce vláknité karbohydráty jako celá zrnka, fazole, ovoce a zelenina, stejně jako zdravé tuky.
Příklad dietního plánu
  • Borůvkový krém
  • Asijský kuřecí salát s rozdrcenými arašídy
  • Dušená ryba s rajčaty, paprikami a cibulí
  • Kuřecí kari se zeleninou a celozrnným kuskusem
Doporučené cvičení
Obsahuje např.
  • Kruhové cvičení - 40 minut každý den
  • Posilování - 20 minut každý druhý den (pro zpevnění břicha a posílení zad)
  • Jóga - 15 minut denně (posiluje a protahuje svaly, podporuje relaxaci a rovnováhu)
  • Chůze - 60 minut denně (odbourávání tuku bez namáhání kloubů)

Klady

  • Vyrovnaný přístup ke cvičení, dietě a psychologii
  • Vhodné pro lidi, kteří chtějí nastartovat zdravější život
  • Vyvážená zdravá strava

Zápory

  • Náročné na disciplínu, čas potřebný pro cvičení je alespoň 2 hodiny denně
  • Příprava jídla také zabere nějaký čas

Komentář

Tato dieta má relativně náročné požadavky na cvičení a disciplínu vůbec, ale prokazatelné výsledky (na rozdíl od jiných diet) azdravý přístup k jídlu a životu vůbec ji činí jednou z nejlepších vůbec. V tomto článku najdete pouze hrubý nástin, ale existuje vynikající publikace (v angličtině), kde je vše velmi podrobně a přesně popsáno. Nebojte se investovat pár korun, z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že se to vyplatí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama