Leden 2013

Nedovolte Facebooku, aby vám zkazil vztah!

28. ledna 2013 v 1:16 | KittQa

Moderní technologie mohou být ve vztazích užitečné (třeba takové flirtující SMS zprávy nejsou mnohdy k zahození), ovšem také ho mohou nepěkně poznamenat. Přibývá případů, kdy za neshody mezi partnery může sociální síť Facebook.
Například ve Velké Británii zmínila v roce 2011 Facebook v negativním smyslu téměř třetina rozvádějících se párů. Samozřejmě nelze tuto sociální síť označit za viníka rozpadu vztahů, viníkem samozřejmě zůstávají jeho uživatelé, nicméně je dobré uvědomit si rizika technologií 21. století.

A jak tedy pojistit, že jednou nebudete na Facebook nadávat kvůli nevydařenému vztahu?

Víc než jen "přítel"

Pokud s tím váš partner či vaše partnerka souhlasí, deklarujte svůj vztah na Facebooku veřejně. Nemusíte samozřejmě rozebírat žádné podrobnosti vašeho společného života, ale občas uveřejněte společnou fotografii, navzájem si změňte status z "přátel" třeba na "zadaný", "snoubenec", "manžel/ka" apod. Váš vztah bude všem jasný, takže se vyhnete třeba nejapným zprávám na své zdi od méně chápavých přátel apod.

Žádné špinavé prádlo

Spousta partnerů dělá tu chybu, že o své drahé polovině ve svých statusech uveřejňují věci, jež dotyčného přinejmenším uvedou do rozpaků. Určité podrobnosti z vašeho společného života navíc nechtějí vědět ani vaši přátelé. Naprosto tabu by pak měly být stížnosti na partnera a vyřizování si problémů přes sociální síť. Špinavé prádlo na Facebook zkrátka nepatří.

Nastavte pravidla

S tím, co jsme napsali v předchozím odstavci, souvisí i skutečnost, že byste si měli s partnerem vyjasnit, co vlastně na Facebooku zveřejníte a co ne. Nebyla byste ráda, kdyby se mezi žánrovými fotkami z dovolené objevila jedna vaše v bikinách? Řekněte to! Předejdete případným sporům.

Nenahrazujte statusy komunikaci

Je hezké, že například vyjádříte manželovi či manželce na FB podporu, čeká-li ho/ji náročný den, napíšete mu/jí na zeď milý vzkaz apod., ale nedovolte, aby on-line příspěvky nahradily komunikaci mezi vámi! To pro spokojený vztah nestačí!

Pozor na dvojsmysly

Psané texty mají obrovskou nevýhodu - chybí jim velmi důležitý rozměr v podobě intonace, zabarvení hlasu, výrazu tváře apod. A tak co vy považujete za velmi neškodný status, si může čtenář vyložit úplně jinak. A nezřídka oním čtenářem může být váš partner nebo partnerka. Takže na to rozhodně pamatujte!

Bar Rafaeli

28. ledna 2013 v 1:13 | KittQa
Bar Refeali

Bezuhlovodanová dieta

28. ledna 2013 v 0:55 | KittQa |  Životní styl

Co je bezuhlovodanová dieta?

Bezuhlovodanová dieta, jinak také bezsacharidová, je postavena na co nejnižší možné, nejlépe však nulové konzumaci všech potravin obsahujících sacharidy (tj. cukry a škroby). Naopak ale nezakazuje tuky a bílkoviny.

Jak dlouho se bezuhlovodanová dieta dodržuje?

Dieta v přísné formě se drží po dobu několika týdnů, poté je možné dopřát si malou několikadenní přestávku a opět pokračovat až do dosažení kýžené váhy. Po ukončení diety je nutné již natrvalo udržovat určitou mírnější formu dietního režimu, aby nedošlo k opětovnému nabrání kil.

Kolik lze pomocí bezuhlovodanové diety shodit?

Podle délky diety lze dosáhnout velkých úspěchů v podobě mnoha kilogramů.

Pro koho je bezuhlovodanová dieta vhodná?

Dieta bude vyhovovat těm, kteří chtějí shodit v poměrně krátkém čase hodně kilogramů (opomeňme zdravotní i jiná rizika), kteří se nechtějí vzdát tučných jídel a naopak jsou ochotni si odpustit sladké a většinu příloh.

Jak bezuhlovodanová dieta funguje?

Při minimálním příjmu sacharidů ze stravy dochází v těle k reakci zvané ketóza. Jde o stav, kdy organismus nemůže čerpat energii z cukrů, protože zcela chybějí nebo je jich málo, a tak ji začne hledat v uložených zásobách, tedy v tukových polštářích a svalových bílkovinách. To má za následek, že hubneme. Krom toho dochází díky dalším chemickým procesům ke značnému úbytku vody, tj. na váze bude až o několik kilogramů méně.

Jaké potraviny jsou při bezuhlovodanové dietě povoleny?

Jíst je možné vše kromě sacharidů. Můžeme jíst bez obav uzeniny, maso, mléčné výrobky, vejce, celozrnné pečivo, zeleninu (nesladkou, tj. saláty, okurky), neslazené nápoje.

Jaké potraviny jsou při bezuhlovodanové dietě zakázány?

Zakázána je konzumace všech potravin obsahujících sacharidy, tj. cukry a škroby. Do této skupiny potravin patří nejen všechny sladkosti, ale i bílé pečivo, brambory, těstoviny, nasládlá zelenina (mrkev, hrášek, kukuřice) a veškeré ovoce, z nápojů všechny sladké šťávy, slazené nápoje a veškerý alkohol (pivo, víno, tvrdý alkohol).

Jaká jsou pozitiva bezuhlovodanové diety?

  • Rychlý úbytek velkého množství kil. Úbytek na váze je poměrně rychlý, první výsledky jsou viditelné již po několika dnech.
  • Bez pocitu hladu. Zakázány jsou jen sacharidy. Mimo ně lze konzumovat cokoliv neomezeně, takže pocit hladu je prakticky vyloučen.

Jaká jsou negativa/rizika bezuhlovodanové diety?

  • Chuť na sladké. Dlouhodobý nedostatek sacharidů funguje jako známé "zakázané ovoce".
  • Nedostatek sacharidů. Může nás skolit únava a díky ketóze i slabost v důsledku úbytku svaloviny.
  • Nevyvážená strava. Příliš mnoho tuků a málo zeleniny není vhodnou kombinací pro zažívání, fungování některých orgánů a celkové zdraví vůbec.
  • Jo-jo efekt. Při přechodu na normální stravu se kila vrací zpět i s úroky.

Jak zmírnit negativa/rizika bezuhlovodanové diety?

Naprosté vypuštění sacharidů z jídelníčku může vést k vážným zdravotním potížím a nevratnému poškození metabolismu a některých orgánů. Strava má být pestrá, bohatá na zeleninu, s dostatkem bílkovin, sacharidů i některých tuků. Vhodné je tedy sacharidy zcela nevypouštět, jen omezit, a naopak zvýšit přísun zeleniny a kvalitních bílkovin. Zabránit jo-jo efektu lze pouze dodržováním zdravého stravování natrvalo.


Hroznová dieta

28. ledna 2013 v 0:53 | KittQa |  Životní styl
Hroznové víno seženete bez potíží v každou roční dobu. Jelikož je čerstvé, je doslova nabito látkami, které nastartují vaše hubnutí. Výborné je, že hrozny vám dodají okamžitě energii a zaženou chuť na sladkosti, které obsahují nevhodné tuky. Kromě dietních výhod hroznové víno podporuje také imunitu a působí příznivě na vaši krásu - zpevňuje pokožku, pomáhá udržet silné a zdravé vlasy a nehty. A které víno si vybrat, zda červené nebo zelené? To je jen a jen na vás.
Červené hrozny obsahují barvivo, které podporuje krevní oběh, šťáva ze zelených (žlutých) hroznů zase prospívá žaludku, játrům a ledvinám. A co jadérka? Mysleli jste si, že na dietu bude vhodnější víno tzv. rozinkové, bez jadérek? Omyl. Jadérka dodávají tělu potřebnou vlákninu a podporují tak trávení. Máte dvě možnosti, buď zvolíte na pár dní jídelníček hroznové diety, nebo můžete kombinovat hroznové dny s dny, kdy budete se budete stravovat normálně, pouze si můžete zmenšit porce a ke každému jídlu si dopřát trochu hroznového vína.
Věděli jste, že:
  • Hrozny obsahují průměrně 80% vody. Jejich obsah cukru je vysoký, ale nepočítají se k "úplně sacharidovým" plodům.
  • Jsou bohaté na draslík a železo.
  • Jestliže jíme tři až čtyři dny jen asi čtvrt kilogramu zralých hroznů každé 2 hodiny, můžeme dosáhnout dobré očisty celého organizmu.

Detaily hroznové diety

Snídaně: müsli nebo ušlehaný tvaroh s pokrájenými kuličkami hroznového vína.
Svačina: samotné čerstvé hrozny.
Oběd: připravte si sendvič, do kterého namažete lučinu, přidáte trochu strouhaného tvrdého sýra a kuličky hroznů překrojených na půlky. Zapíjejte koktejlem z hroznové šťávy, citronové šťávy a medu. Jako dezert si dejte samotné hroznové víno.
Večeře: Připravte si třeba rybu či kuřecí maso podušené s hroznovým vínem. Nebo si dejte sýr a k němu přikusujte hroznové víno.


Škrabošky na spaní

28. ledna 2013 v 0:48 | KittQa
Ahoj :)
rozhodně jste zaregistrovali, že poslední dobou se znovu začaly prodávat škrabošky na spaní. Musím uznat, že to je docela oceňovaný produkt i co se týče léčby očního okolí. Pokud máte například kruhy pod očima, tak je dobré je pořádně vyspat, to je asi jasné, ale k tomu je potřeba dostatek podmínek-tma. Když například použijete masku nebo krém na redukci kruhů, tak asi řešíte problém, že si to otřete o polštář. Tahle škraboška tomu alespoň trošku zabrání a navíc brání přístupu světla, takže vám to 1. léčí a 2. vás případné světlo nevzbudí.






Magazín č.20

28. ledna 2013 v 0:32 | KittQa
Na další magazín jsem poslední dobou nějak neměla čas, takže ho sem dávám po hoodně dlouho době, vím... Doufám, že se Vám bude líbit! :)


  • Vlasový speciál: Účes na jaro

  • Jarní trend: Sáčka

  • Lodičky v jarních barvách

  • Veselé trička a tílka



Vlasový speciál: Účes na jaro

Krátký sestřih vlasů působí elegantně, sofistikovaně a je i sexy. Pro mnohé lidi to ovšem znamená jen optické zúžení obličeje. Ale to je omyl. Krátké vlasy sluší většině žen a na jaro je to naprosto ideální střih. Doslova se vám provětrá hlava a navíc.. v horkých dnech se nebudete nepříjemně potit i pod tíhou vlasů. Navíc, když se podíváte na fotografii, obličej vám vlasy mohou skrát stejně, jako dlouhé, ovšem s rozdílem, že to působí více vzdušně. Vždy neplatí, že více ženské jsou dlouhé vlasy, mnohdy platí pravidlo více je méně! :)


Jarní trend: Sáčka

Jak už jsem se zmiňovala, sáčka poslední dobou vedou. Já osobně jsem do svého šatníku zařadila světlé sáčko (pokud sledujete létáky Takko, tk jste ho mohli vidět v dětské řadě, protože moje velikost bohužel někdy hranicí s dětskou :D ).
Sáček je spoustu druhů: s 3/4 rukávem, šněrovací, s výraznými klopami, atd..
Já dávám přednost jednodušší verzi, klasické (viz. růžové sako na obrázku :) ).


Lodičky v jarních barvách


Puntíky jsou roztomilým oživením každého outfitu. V módě musíme mít aspoň maličko nadsázky. Rozhodně je milý se někdy podívat na holku, která vypadá hezky a přitom vesele a ne, že by měla každou chvíli únavou padnout. Ikdyž se krásně nalíčíte, máte luxusní účet jako od špičkového kadeřníka, tak stejně vám tohle všechno zkazí boty.
Lodičky jsou potřeba ladit, protože ikdyž máte nevýrazné boty s jemnou barvou, tak stejně vám to může zkazit celý look.
Dnešnímu jaru vévodí veselé barvy, ostatně jako vždy, proto se nebojte něčeho výraznějšího a nezustávejte u netrálnosti! :) Vždyť za chvíli je jaro, tak skončete se zimní nudou! :))


Veselé trička a tílka



Jak pečovat o luxusní spodní prádlo- Helena Konarovská

22. ledna 2013 v 21:45 | KittQa

Tohle video a tuhle paní možná spousta z Vás zná, ale jelikož mám pocit že toto téma je neustále auktuální, rozhodla jsem se sem video dát. :))

Krásný jarní botičky :)

21. ledna 2013 v 21:38 | KittQa

Lodičky Chanel

21. ledna 2013 v 21:35 | KittQa
Co si budeme povídat, Chanel je značka luxusu a vím že sem pořád opakuju, ale přijde mi, že mají neustále více a více moderních doplňků, které ale pořád spadají do komfortu klasiky. Třeba tyhle lodičky.
Klasický lesklý povrch předělený zlatou linkou nad podpatkem. Elegantní je i přehyb. Lodičky jemně přecházejí a nejsou nijak "kolmé".
Mně osobně se tyhle botičky strašně líbí. :))

Dieta vévodkyně Kate!

21. ledna 2013 v 21:29 | KittQa |  Životní styl

Vévodkyně z Cambridge Catherine- Její dieta odhalena

Kate stále hubne
Když chtěla zhubnout, aby jí to ve svatebních šatech koncem dubna slušelo, zkusila leccos. Želatinové medvídky, sport... Poté však objevila britská vévodkyně Catherine (29) dietu, která skutečně zafungovala. Kila mizela, vévodkyně hubla. Jenže! Speciální dietu drží i nadále a lékaři začínají bít na poplach. Při výšce 175 centimetrů váží Kate pouhých 45 kilogramů a odborníci ji varují před anorexií.

Tajemství štíhlé postavy manželky prince Williama (29) je prozrazeno! Němky, Francouzky i Polky posledních pár měsíců neřeší nic jiného. Na světlo totiž prosákl pravý důvod štíhlosti Catherine! Geny? Ani náhodou! Za vším stojí jednoduchá dieta.
Zatímco krátce po královské svatbě zastínila vévodkyni z Cambridge její sestra Pippa svým perfektním pozadím, teď je všechno jinak. Ženskými kluby se valí jako lavina dieta Kate. Přestože její oficiální název zní Dukanova dieta. U nás není zatím příliš známá, zato ve Francii jí propadlo prý až pět milionů žen a frčí také mezi hollywoodskými hvězdami a modelkami, jako je Jennifer Lopez a Gisele Bündchen. Dieta se nyní šíří Evropou a podmaňuje si další nadšené ženy toužící po štíhlé postavě hlavně v Německu a Polsku.

Bílkoviny se můžou

Tento hubnoucí plán si oblíbily ženy, které nerady trápí své tělo v tělocvičně, nechtějí hladovět a potřebují rychle shodit. Už za první týden dietářky v průměru shodily 2-5 kg! Podle některých zahraničních specialistů na výživu je ale složení stravy u tohoto hubnoucího programu mírně řečeno kontroverzní, a pokud se drží příliš dlouho, může poškodit i zdraví.
Princezna, její sestra Pippa a matka Carole se do této diety pustily pár měsíců před slavnou svatbou a všechny tři byly na obřadu jako proutek. Kate v hubnoucí metodě ale zřejmě stále pokračuje...
V čem je fígl Dukanova hubnoucího plánu? Můžete jíst převážně bílkoviny - například libové maso, ryby nebo vejce. "Dietu jsem začala držet před měsícem a už mám dole 9 kilo," pochvaluje si Vera Gloeckner, která žije v Německu a má české předky. "Můžu říct, že se tu šíří jako lavina. Na této dietě je mnoho mých kamarádek a i moje maminka. A zatím všechny úspěšně hubneme."

Postup

Dukanova dieta má čtyři fáze: útočná, proplouvací, upevňující a stabilizační.
Útočná fáze
V této fázi se konzumují jen bílkoviny a trvá 1 až 10 dní. Během pěti dnů můžete zhubnout až 3 kg. Velmi důležité je pít dostatek neslazené vody alespoň 2 litry. Vhodná je každodenní rychlá chůze, která trvá alespoň 20 minut. Každý den si dejte 1,5 lžičky ovesných otrub. První fáze se drží dva dny, pokud chcete zhubnout celkem 5 kg, tři dny, pokud chcete zhubnout 5 až 10 kg, pět dní 20 kg, sedm dní více než 20 kg.

Povolené potraviny: hovězí, telecí, králičí, kuřecí, krůtí, libová šunka, játra, ryby bez oleje, korýši, max. 2 vejce denně, nízkotučné jogurty max. 2 denně, bílé jogurty, nízkotučný sýr a mléko, koření, bylinky, cibule, česnek, citron, hořčice, kečup bez cukru, umělé sladidlo.
Proplouvací fáze:
V této fázi se střídají dny, kdy jíte jen bílkoviny z první fáze a dny, kdy k nim jíte i zeleninu. Tuto fázi dodržujete, dokud se nepřiblížíte k vaší vysněné váze. Opět nezapomene na pravidelný pitný režim a každodenní chůzi, která trvá alespoň 30 minut. Každý den sníme 2 lžičky ovesných otrub.
Povolená zelenina: brokolice, hlávkové zelí, celer, cuketa, okurky, houby, papriky, rajčata, cibule, papriky, dýně, ředkvičky, špenát, občas mrkev.
Upevňující fáze:
Bílkoviny i zeleninu můžete jíst kdykoliv. Dále můžete jíst menší porci ovoce, 2 krajíčky celozrnného chlebu, jedno jídlo týdně z těstovin, brambor nebo luštěnin bez oleje, dále se může denně sníst 40 g sýra (ne tučného); jehněčí, vepřové, šunka max. dvakrát týdně, jednou týdně se doporučuje jen bílkovinný den, nezapomínáme na dvě lžičky ovesných otrub každý den. Tato fáze trvá dle toho, kolik jste zhubli v předchozích fázích. Každých 750 zhubnutých gramů vynásobte pěti dny.
Stabilizační fáze:
Tato fáze trvá velice dlouho - dodržuje se celoživotně. Každý čtvrtek se jí pouze bílkoviny. Každý den se jí tři lžičky ovesných otrub. Každý den choďte alespoň 20 minut a choďte pěšky po schodech. Dostatečně pijte. Jídelníček dodržujeme podobný jako je ve třetí fázi.